پرداخت آزمون پرستاری  CGFNS

پرداخت آزمون پرستاری  CGFNS

توسط : تیم محتوا
2,168

برنامه صدور گواهینامه کمیسیون فارغ التحصیلان دانشکده های پرستاری خارجی CGFNS منحصراً برای پرستاران عمومی و سطح اول طراحی شده است که در خارج از ایالات متحده تحصیل کرده و دارای مجوز هستند و واجد شرایط کار به عنوان پرستار ثبت شده در ایالات متحده می باشند. شما می توانید برای پرداخت آزمون پرستاری CGFNS ، از طریق 20پیمنت اقدام کنید. کارشناسان 20پیمنت در این خصوص شما را یاری می کنند.

گواهی نامه CGFNS

 برنامه صدور گواهینامه شامل سه بخش است:

•    بررسی مدارک، که شامل ارزیابی آموزش متوسطه و همچنین آموزش پرستاری، ثبت نام و مجوز می باشد.

•    آزمون واجد شرایط CGFNS که متقاضیان را بر اساس دانش پرستاری آنها آزمایش می کند.

•    آزمون مهارت زبان انگلیسی.

آزمون صلاحیت

آزمون صلاحیت CGFNS دانش و درک فرد از پرستاری را همانطور که در حال حاضر در ایالات متحده انجام می شود و تدریس می شود، آزمایش می کند. آزمون واجد شرایط CGFNS همچنین برای کمک به فرد در پیش بینی احتمال قبولی در آزمون NCLEX-RN در آینده طراحی شده است. این آزمون از سؤالات چند گزینه ای، هدفی و جایگزین استفاده می کند.

آزمون CGFNS به دو بخش مجزا تقسیم می شود. بخش 1 پرستاری و بخش 2 پرستاری. دو ساعت و 30 دقیقه برای تکمیل بخش 1 پرستاری که شامل 150 سوال است اختصاص داده شده است. بخش دوم پرستاری از 121 سوال تشکیل شده است و به آزمونگران دو ساعت فرصت داده می شود تا به سوالات این بخش پاسخ دهند. پرداخت آزمون پرستاری CGFNS را با کمک کارشناسان 20پیمنت انجام دهید.

پرداخت آزمون پرستاری  CGFNS

مهارت در زبان انگلیسی

آزمون مهارت زبان انگلیسی برای تأیید اینکه متقاضی صلاحیت خود را در هر دو زبان انگلیسی کتبی و شفاهی نشان می دهد مورد نیاز است. متقاضیانی که در کشورهای خاصی که زبان اصلی آنها انگلیسی است، تحصیل کرده اند، از شرکت در آزمون مهارت زبان انگلیسی معاف هستند.
پرستارانی که برنامه صدور گواهینامه CGFNS را پشت سر می گذارند باید هم آزمون واجد شرایط CGFNS و هم آزمون مهارت زبان انگلیسی را در یک بازه زمانی دو ساله با موفقیت پشت سر بگذارند.

تست CGFNS 

برنامه گواهینامه CGFNS به طور خاص برای پرستاران سطح اول و عمومی که در خارج از ایالات متحده تحصیل کرده و دارای مجوز هستند طراحی شده است که مایلند شانس خود را برای قبولی در آزمون مجوز پرستاری ثبت شده ایالات متحده، آزمون NCLEX-RN و کسب مجوز برای انجام کار به عنوان ثبت شده ارزیابی کنند. 

این برنامه از سه بخش تشکیل شده است. بررسی مدارک تحصیلی پرستار، ثبت نام و مجوز. CGFNS Qualifying این یک آزمون یک روزه تست دانش پرستاری است و آزمون مهارت زبان انگلیسی پس از اتمام موفقیت آمیز هر سه عنصر برنامه، به متقاضی گواهی CGFNS اعطا می شود. برای شرکت در این آزمون، باید پرداخت آزمون پرستاری CGFNS را انجام دهید.

یشنهاد مطالعه:تحصیل در یونان

شرکت در آزمون

CGFNS، کمیسیون فارغ التحصیلان دانشکده های پرستاری خارجی، یک برنامه صدور گواهینامه (CP) را برای پرستاران عمومی سطح اول که در خارج از ایالات متحده تحصیل کرده اند و می خواهند اکنون در ایالات متحده به کار پرستاری بپردازند، مدیریت می کند. 

برنامه صدور گواهینامه شامل بررسی مدارک، آزمون مهارت زبان انگلیسی و آزمون واجد شرایط CGFNS است. آزمون واجد شرایط، دانش پرستاری و درک نحوه آموزش و تمرین پرستاری در ایالات متحده را آزمایش می کند. برای درخواست برنامه صدور گواهینامه و آزمون صلاحیت CGFNS، از سه روش می توان استفاده کرد. 

می توانید به صورت آنلاین در وب سایت CGFNS درخواست دهید. برای انجام این کار، ابتدا باید یک حساب کاربری آنلاین ایجاد کنید و سپس فرم برنامه را به صورت آنلاین پر کنید. این برنامه را می توان از کتابچه راهنمای برنامه که در وب سایت CGFNS  نیز یافت می شود، دانلود کرد. یا می‌توانید مستقیماً از طریق پست یا تلفن با CGFNS تماس بگیرید تا یک نسخه از برنامه و کتابچه راهنمای آن را درخواست کنید. پرداخت آزمون پرستاری CGFNS نیز الزامی است.

مشاهده اطلاعات ثبت نام به صورت آنلاین

الزامات خاص و اطلاعات مورد نیاز برای برنامه را می توان به صورت آنلاین و همچنین مهلت های درخواست برای تاریخ های آزمایش خاص پیدا کرد. هزینه های آزمون واجد شرایط CGFNS نیز باید در زمان درخواست پرداخت شود و این هزینه آزمون شامل هزینه بررسی مدارک نیز می باشد. اطلاعات مربوط به هزینه های خاص را می توان به صورت آنلاین نیز یافت.

 هنگام درخواست برای شرکت در آزمون واجد شرایط CGFNS، متقاضی تاریخ و مکان آزمون ترجیحی خود را با انتخاب های پشتیبان نشان می دهد. تاریخ آزمون و اطلاعات مکان را می توان به صورت آنلاین در وب سایت CGFNS یافت. هنگامی که درخواست شرکت در آزمون واجد شرایط CGNFS پذیرفته شد، متقاضی نامه تاییدیه ای را از طریق پست از CGNFS دریافت می کند. 

این نامه نشان می دهد که متقاضی برای شرکت در آزمون برنامه ریزی شده است. تاریخ و محل آزمون در نامه ذکر خواهد شد. تاریخ و محل امتحان را می توان به صورت آنلاین در وب سایت CGFNS بررسی کرد و توصیه می شود یک نسخه از این برنامه آنلاین را به عنوان تأییدیه چاپ کنید. پرداخت آزمون پرستاری CGFNS را نیز فراموش نکنید.

پرداخت آزمون پرستاری  CGFNS

فلش کارت های  CGFNS

فلش کارت های CGFNS. فلش کارت های اثبات شده تست CGFNS امتیاز شما را در آزمون CGFNS افزایش می دهد. آزمون صلاحیت CGFNS یک امتحان کاغذی و مدادی است. این شامل تمام سوالات چند گزینه ای است و در دو بخش ارائه شده است. قسمت اول یا جزوه امتحانی «پرستاری قسمت اول» نام دارد. این بخش از آزمون شامل 150 سوال چند گزینه ای است و شرکت کنندگان در آزمون دو ساعت و 30 دقیقه فرصت دارند تا این بخش از آزمون را تکمیل کنند. این قسمت در صبح روز آزمون داده می شود.

پس از اتمام بخش اول امتحان، به شرکت کنندگان در آزمون استراحت ناهار داده می شود. پس از استراحت ناهار، دفترچه امتحان دوم، "پرستاری، قسمت دوم" به داوطلبان داده می شود. این جزوه شامل 121 سوال است و به شرکت کنندگان در آزمون دو ساعت فرصت داده می شود تا این بخش از آزمون را تکمیل کنند.

آزمون صلاحیت CGFNS دانش فرد از اصول و مهارت های پرستاری و درک فرد از نحوه آموزش و تمرین پرستاری در ایالات متحده امروز را آزمایش می کند. آزمون واجد شرایط CGFNS همچنین برای کمک به پیش بینی احتمال قبولی در آزمون NCLEX-RN در آینده طراحی شده است. پرداخت آزمون پرستاری CGFNS را با اطمینان از طریق 20پیمنت انجام دهید.

یشنهاد مطالعه:تحصیل در دانمارک

نتایج آزمون CGFNS

تقریباً پنج تا شش هفته پس از شرکت در آزمون صلاحیت  CGFNS، نامه هایی را با نتایج آزمون برای همه شرکت کنندگان ارسال می کند. دریافت این نامه‌ها برای داوطلبان بین‌المللی ممکن است تا چهار هفته دیگر طول بکشد. این نامه‌ها به داوطلبان می‌گوید که آیا در امتحان قبول شده‌اند یا مردود شده‌اند و همچنین یک نمره عددی و یک نمره قبولی برای امتحان خود می‌دهند.

گزارش‌های آزمون همچنین حاوی یک نمایه تشخیصی با اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد داوطلب در چهار حوزه موضوعی مختلف یا دسته‌بندی نیازهای داوطلب است که شامل محیط مراقبت ایمن و مؤثر، ارتقاء و نگهداری سلامت، یکپارچگی روانی-اجتماعی و یکپارچگی فیزیولوژیکی می باشد. گزارش های امتیاز را می توان به صورت آنلاین در وب سایت CGFNS نیز مشاهده کرد.

برای آماده شدن برای آزمون CGFNS، مرور آنچه قبلاً در دوره های آموزش پرستاری داوطلب آموخته شده است مفید است. موضوعات مورد بررسی برای معاینه عبارتند از مراقبت های پرستاری پزشکی بزرگسالان، مراقبت های پرستاری جراحی بزرگسالان، پرستاری مادر و نوزاد، مراقبت از کودکان، پرستاری روانپزشکی و سلامت روان، و فرآیند پرستاری و نیازهای بیمار. پرداخت آزمون پرستاری CGFNS را فراموش نکنید.

همچنین، آشنایی با سیاست های تست و ساختار آزمون قبل از شرکت در آزمون صلاحیت CGFNS ضروری است. تلاش برای پاسخگویی به تمام موارد آزمونی که در بازه زمانی تعیین شده ارائه شده اند، مهم است. پاسخ ندادن به موارد آزمون می تواند تأثیر نامطلوبی بر نمره فرد داشته باشد. همچنین از آنجایی که آزمون یک آزمون کاغذی و مدادی است، علامت گذاری واضح همه پاسخ ها ضروری است تا در نمره گذاری آزمون سردرگمی ایجاد نشود.

جزئیات امتحان

CGFNS Qualifying Exam  یک آزمون کتبی است که سوالاتی در قالب سوالات چند گزینه ای دارد. همچنین، فرمت جایگزین پر کردن جاهای خالی، سؤالات داغ، کشیدن و رها کردن سؤالات، و غیره است. به داوطلب 3 ساعت فرصت داده می‌شود تا فرم آزمون را تکمیل کند. هزینه برنامه ریزی برای این آزمون 445 دلار است و برای شرکت مجدد در آزمون 350 دلار می باشد. 

داوطلب می تواند به صورت آنلاین به آدرس https://external.cgfns.org/cerpassweb/login.jsp مراجعه کرده و برای ثبت نام و پرداخت آزمون پرستاری CGFNS اقدام کند. ضمن آنکه کارشناسان 20پیمنت این تجربه و تخصص را دارند تا ثبت نام و پرداخت هزینه این آزمون را برای شما انجام داده و شما را در این خصوص راهنمایی کنند.

پرداخت آزمون پرستاری  CGFNS

جزئیات CGFNS Qualifying Exam 

برای واجد شرایط بودن، باید آموزش های کافی در کلاس و تمرین بالینی را در آن تکمیل کرده باشید

•    پرستاری بهداشت بزرگسالان (پزشکی/جراحی).

•    پرستاری مادر/شیرخوار (زایمان) به استثنای زنان و زایمان

•    مراقبت های پرستاری از کودکان (اطفال) و

•    پرستاری روانپزشکی/سلامت روان، به استثنای نورولوژی

اگر تعداد ساعات کافی را در هر یک از حوزه‌های فوق تکمیل نکرده‌اید، تا زمانی که آن‌ها را از طریق یک دانشکده پرستاری مورد تایید دولت تکمیل نکنید، برای شرکت در آزمون CGFNS  تأیید نخواهید شد. شما همچنین باید دارای مجوز اولیه یا مدرک به عنوان یک پرستار عمومی سطح اول در کشور محل تحصیل خود باشید و در حال حاضر دارای مجوز به عنوان یک پرستار عمومی سطح اول باشید.

خلاصه دورهCGFNS 

آزمون عملی یکپارچگی فیزیولوژیکی شامل چهار بخش است. CGFNS Qualifying Exam شامل اهداف و موضوعات فرعی زیر خواهد بود. داوطلب باید طرح درس را به خوبی بخواند و درک کند. پرداخت آزمون پرستاری CGFNS را در اولویت خود قرار دهید.

یشنهاد مطالعه:بهترین کشورها برای تحصیل در معماری

مراقبت و راحتی اولیه

وسایل کمکی، حذف، تحرک/بی حرکتی، مداخلات راحتی غیر دارویی، هیدراتاسیون تغذیه ای و دهان، بهداشت شخصی و استراحت و خواب.

درمان های دارویی و تزریقی

اثرات نامطلوب / منع مصرف / تداخلات، خون و فرآورده های خونی، دستگاه های دسترسی ورید مرکزی، شیمی درمانی، محاسبه دوز، اقدامات و نتایج مورد انتظار، درمان داخل وریدی، تجویز دارو، درمان های تزریقی و داخل وریدی، مدیریت درد دارویی، و تغذیه کامل تزریقی.

کاهش پتانسیل ریسک

تغییرات و ناهنجاری‌ها در علائم حیاتی، تست‌های تشخیصی، مقادیر آزمایشگاهی، تغییرات بالقوه در سیستم‌های بدن، احتمال عوارض آزمایش‌های تشخیصی، درمان‌ها و روش‌ها، احتمال عوارض ناشی از روش‌های جراحی و تغییرات سلامت، تغییرات خاص سیستم، و درمانی رویه ها

سازگاری فیزیولوژیک

تغییرات در سیستم های بدن، عدم تعادل مایعات و الکترولیت ها، همودینامیک، مدیریت بیماری، اورژانس های پزشکی، پاتوفیزیولوژی و پاسخ غیرمنتظره به درمان ها. پرداخت آزمون پرستاری CGFNS از طریق 20پیمنت، آسان خواهد بود.

کسب گواهینامه  CGFNS 

هنگامی که بررسی مدارک را با موفقیت کامل کردید و هر دو آزمون CGFNS Qualifying Exam و آزمون مهارت زبان انگلیسی را در عرض دو سال از یکدیگر گذراندید، گواهی CGFNS خود را دریافت خواهید کرد. اگر در آزمون CGFNS   یا آزمون مهارت زبان انگلیسی مردود شوید، گواهی CGFNS به شما تعلق نمی گیرد. 

برای شرکت مجدد در هر یک از امتحاناتی که مردود شده اید باید درخواست دهید. به یاد داشته باشید که هر دو آزمون و باید در عرض دو سال از یکدیگر گذرانده شوند. هزینه شرکت مجدد در آزمون 350 دلار است. توجه کنید که حتما از کارشناسان 20پیمنت درباره پرداخت آزمون پرستاری CGFNS راهنمایی های لازم را دریافت کرده و با آمادگی و آگاهی کامل در خصوص آن، در آزمون شرکت کنید.

پرداخت آزمون پرستاری  CGFNS

نتایج معاینه و مشخصات تشخیصی

تقریباً دو هفته پس از پنجره آزمون پنج روزه ای که در آن امتحان خود را انجام دادید، می توانید به نتایج خود در حساب آنلاین https://www.cgfns.org/cerpassweb/login.jsp که هنگام درخواست برای آزمون ایجاد کرده اید دسترسی داشته باشید. در صورت موفقیت در این آزمون صلاحیت، می توانید به راحتی در مراکز معتبر و بزرگ، مشغول فعالیت شده و درآمد بالایی را کسب کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد